MİNİK MUHABBETLER -3

2015/02/img_0522.jpg

YAPRAK- Şşt baksanıza öğle yemeğinde ne var biliyor musunuz? Bu arada senin elindeki oyuncağı alabilir miyim?
ARKIN- Hayır tabi ki alamazsın. Yemekte ıspanak var galiba, yanında da makarna.
BUSE- Yine mi ıspanak yaa? Bıktım ot yemekten, bi gün de kızarmış patates filan yapsalar.
YAPRAK- Ben bugün balık var sanıyordum, annem öyle dedi sabah?
ARKIN- Valla benim ki kesin bilgi, her gün açıp soruyor annem emin olmak için, sabah telefonda konuşurken duydum
BUSE- Ben hayatta yemem valla.
YAPRAK- Ağzına tıkarlar canım.
BUSE- Direnirim.
ARKIN- Onu bırakın da, ben size bombayı anlatmadım. Dün iPad’de oynuyorum. Babamdan yeni bir oyun almasını istedim. “Hayır, daha yeni aldık olmaz” dedi.
BUSE- Bunun neresi bomba? Her anne baba aynı şeyi söylüyor?
ARKIN- Dur be dinle bi. Neyse, alırsın almazsın, ben klasik şeyleri denedim, ağlamak, yere yatıp çığlıklar atmak, oyuncağı televizyona fırlatmak filan…
YAPRAK- İşe yaradı mı?
ARKIN- Yok be nerde. Bizimkiler bi eğitimlere gidiyorlar son zamanlarda, uzmanlar çözmüş bizi, ne yapmaları gerektiğini biliyo çakallar artık. “Hayır, konu kapanmıştır ama istersen seninle arabacılık marabacılık filan oynarız” diyorlar.
BUSE- Ayyy çok banaller yaa, bi de uzun uzun, kontrollü bir ses tonuyla konuşup “Hayatım, seninle ayda en fazla bir oyun diye anlaştık. Hatırladın mı? Bu ay yeni bir oyun aldın. Önümüzdeki ay geldiğinde bir tane daha alabilirsin. Bu ay başka oyun yok. Tamam mı?” demiyorlar mı…
YAPRAK- Bi iy bişki iyin yik, timim mi? hahahaha
BUSE- Muhahaha
ARKIN- Sononlo oydo on fozlo bor oyon doyo onloştok! hohahahaha
YAPRAK- Hehehehehe ihihihihihi… Ee anlatıyordun bombayı?
ARKIN- İİhihi…ihihihi…ne diyodum? ihihi… Ha, babam almadı oyunu tabi, annem de içeriden çaktırmadan bakıyor, gözleri nemlenmiş, “ha” desem koşup internetteki bütün oyunları alacak.
YAPRAK- Eee?
ARKIN- Baktım olmuyor, yeni bir şey deneyeyim dedim. Döndüm “Babacım, ben de büyüyünce senin gibi güçlü mü olucam?” diye sordum.
YAPRAK- Oooo
ARKIN- “Daha da güçlü olacaksın oğlum benim” diye coşkuyu aldı bu…
BUSE- Ve son darbeyi vurdun?
ARKIN- Aynen. “Babacım sen bütün babaların en güçlüsüsün, ben en çok seni seviyorum, ikinci annemi” dedim.
BUSE- Ve goooool
YAPRAK- Ahaha aldı mı peki?
ARKIN- Bir değil… İki hiç değil… Tam üç oyun aldı.
YAPRAK- Helaal
ARKIN- Ama anneme söylemicekmişim. Ben yarın da anneme aynı numarayı çekip iki üç tane de ona aldırsam…
BUSE- Dadından yenmez valla
ARKIN- Aynen
YAPRAK- Hadi yürüyün yemeğe gidiyormuşuz
BUSE- Of yaa, ıspanak mıspanak yemicem ben yaa. Bana bakın, Arkın’ın numarayı öğretmende mi denesem, hı?
YAPRAK- Yok bee, komando onlar, hayatta yemezler bunları. Sen en iyisi mi ıspanağı çiğnemeden yut canım…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s