ACİL DURUM SİMULASYONU

20121115-101858.jpg

Daha önce 3’lü acil durum kılavuzunu paylaşmıştım. Bu yazı 3 acil durumun 1 arada olmasını örnekliyor: Evde bebekle yalnızsın, karın kuaförde, bebek deli gibi ağlıyor ve sen sebebini anlayamıyorsun. Biraz daha zorlaştıralım, kuaför yürünecek mesafede değil ve araba da karınla beraber kuaförde…Kısacası 3’ün 1’i. Sevgili Babba, hazırsan başla:

Babba- Ee valla ben buna biraz çalışmıştım aslında. Herşeyden önce aç olması ihtimali var ağlıyorsaaaa, ama daha mamasını içeli 20 dk oldu, o zaman o olamaz sebep. İkinci olarak kontrol etmek istediğim şey bezi. Bakalım bezi ne alemde küçük canavarııın… HİYAAAA!!!! 😦 Bu ne lan????

– nooldu?!?!

Babba- NIHAAAA SEN KİMSİN??!!??

– ben yazar

Babba- Nne nnasıl?
Yazar- Çok soru sorma, durum ne?
Babba- Bezi…bezz…
Yazar- Bez ne??! Söylesene!
Babba- Bok bezi aşmış! Korkunç birşey 😦
Yazar- Yok artık, bi de ben bakayım…NİAAAAA!?!?!? Bu ne olum??!
Babba- Biliyorum 😦 Ne yapıcaz şimdi?
Yazar- Bana ne, bu senin acil durumun
Babba- Ama beni sen yazıyorsun, yardım etmelisin, nolursun, beni yalnız bırakma, ühü
Yazar- Tamam tamam, duygu sömürme, yardım ederim…Annesini aradın mı?
Babba- Yooo
Yazar- Lan arasana annesini, o söyler n’apacağını
Babba- Hayatta olmaz, sonra herkese anlatır, “Ay kızlar geçen gün bunu yalnız bıraktım çocukla, valla bin pişman oldum, habire telefon hahahaha” diye. Bunu kendimiz halletmeliyiz!
Yazar- Offff, tamam. Öncelikle herhangi birşey ters giderse ortalıkta delil kalmamalı, o yüzden çok temiz çalışmalıyız.
Babba- Mantıklı.
(CORT)
Yazar- Bu ses de neydi? Sen de duydun mu?
Babba- Evet, sanırım kaka yapmaya devam ediyor 😦
Yazar- Lanet olsun dostum. Hızlı olmalıyız, çabuk bebeğin altına bir şey serelim!
Babba- Tamam… Al!
Yazar- Bu ne lan?
Babba- Hürriyet
Yazar- Karpuz mu kesiyoruz olum, niye gazete seriyoruz çocuğun altına? Alt değiştirme bişeyleri yok mu evde?
Babba- Var kesin ama karımın nereye koyduğunu bilmiyorum, ne zaman gerekse hop bir tane çıkarıyor, ben 1 saat arasam bulamıyorum.
Yazar- O kesin sana kırk kere anlatmıştır da neyin nerede olduğunu, sen he he diyip dinlememişsindir.
Babba- Abi ayıp oluyor ama, sende mi?
Yazar- Hadi hadi, ser gazeteyi çabuk!
(hışır)
Babba- Tamamdır, şimdi ne yapıyoruz?
Yazar- Haberleri okuyoruz.
Babba- Ay ne komik ne komiiik.
Yazar- E baba olan sensin, hiç mi değiştirmedin altını daha önce?
Babba- Tabi ki değiştirdim ama hep çiş gibi hafif projelerde çalıştım. Kokuyo diye karıma bırakıyordum kaka mevzularını.
Yazar- Anlıyorum. Peki tamam, o zaman çişten bildiklerinle başlayalım.
Babba- Kıyafetlerini çıkaralım.
Yazar- Mantıklı
Babba- Sen başla, ben bezi filan hazırlarım o sırada
Yazar- Güzel mi?
Babba- Ne güzel mi?
Yazar- Anan
Babba- Ne biçim konuşuyorsun sen ya?
Yazar- Karına yaptığın numaraları ben yemem canım, rahat mısın?
Babba- Tüh, e o zaman ben badisini çıkarayım
Yazar- Lütfen
Babba- Iııy sırtı kaka içinde ööğek kusucam!
Yazar- Sakın kusma, şimdi güçlü olmalısın, yaparsın!
Babba- Tamam badisini çıkardım, bunu nereye koyucam?
Yazar- At gazetenin bir köşesine, yatır bebeği geri
Babba- Okey, sırada bez var. Önce cırt-cırtlari açalım, dur kızım debelenme!
(cırt, cırt)
Babba- Abi ben yapmam bu kadar kakayı, nasıl yaa? Neyse, ööğk, abi, hmmmgf, böööhmf
Yazar- Tamam sakin ol, kusman hiçbir şeyi kolaylaştırmaz, konsantre ol, zaman daralıyor
Babba- Sakinim, sakinim, yapabilirim, inanıyorum. Şimdi silelim minik yavruyu
Yazar- Çok iyi gidiyorsun, devam et
(2 dakika sonra…)
Babba- Ben zaten bu işi kıvırırım da koku zor geliyor bana, yoksa atla deve değil yani, basit…Şimdi de kaldırıp sırtını sileliiiim, (CIRT), hasss!
Yazar- N’oldu?!?
Babba- Gazete sırtına yapışmış!!! Kakayı silmeden geri yatırdım diye heralde, ühü
Yazar- Nasıl ya 😦 E hemen çıkar ıslak mendille silersen?
Babba- Deniyim… Çıkmıyor, iyice bulamaç oldu kağıtla kaka!!
Yazar- Çabuk gazeteyi kaldır, çocuğu lavaboda yıkayalım!
Babba- Süper fikir, ben bebeği kaldırıyorum,
Yazar- Hohahaha, kaçıncı sayfaya yatırdın çocuğu lan, Obama yazıyor arkasında, hehehe (COORT) O neydi??
Babba- AHIAAAA sıçtııı sıçtıııee, daha bitmemiş, kaldırınca halıya bıraktühhühhüü, bittim ben, bittiiim
Yazar- Sakin ol, sakin! Henüz herşey bitmedi, daha karın eve gelmedi, zamanımız var, bunu başarabiliriz!
(çıkırt)
Babba- Eyvah KARIM!

Reklamlar

3 thoughts on “ACİL DURUM SİMULASYONU

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s