AKILLI TELEFON – AKILSIZ BABA

Screen shot 2015-03-17 at 2.47.31 PM

(Ekranı kaydır. Facebook. Aaa Gökhan TC kayağa gitmiş. Hmm nereye gitmiş bakiyim? Ooo Ilgaz… Güzelmiş kar… Like…)

ÇOCUK- Babaa

BABA- Efendim oğlum (Bu ne? Kedi timsahı nasıl alt etti, video. Seyredelim…)

ÇOCUK- Babaa

BABA- Efendim oğlum (Oha hakkaten kaçırmış timsahı…İlerle ilerle…Ceren Starbucks’ta kahve içip kitap okuyor…Like…Comment: Afiyet olsun Ceren, o kitap güzel mi, ben de okumayı düşünüyorum…Post)

ÇOCUK- Babaa Babaa Babaa Babaa Babaa

BABA- EFENDİİİİİİİM???!!!!!!

ÇOCUK- Oyun oynayalım mı?

BABA- Ha. Tamam. Ne oynayalım?

ÇOCUK- Örümcek Adam’la Venom

BABA- Tamam getir bakalım

ÇOCUK- Tamaaam hihihihihi (pata pata pata – koşarak gitme efekti)

BABA- (Ekranı kaydır. Twitter. Azuth ne demiş? Semt pazarları hmm…RT)

ÇOCUK- (Pata pata pata – koşarak gelme efekti) Baba al.

BABA- Ha, ne?

ÇOCUK- Sen Örümcek Adam ol ben Venom olucam, çünkü ben kötüyüm bi de dilim kocaman hem de dişlerim de kocaman

BABA- Tamam hadi bakalım. ‘Miriba Venom. Arkadaş olalim mi?’

ÇOCUK- ROAAAAR DIIIŞ DIIIIIIKIŞŞŞŞ

BABA- ‘Aah neden vurdun bana Venom, ben sana bir şey yapmadım kiiii’

ÇOCUK- Ben kötü canavarııım ROAAAR… DOİNK!

BABA- Aa uçtu örümcek adam sen vurunca. Koş al hadi.

ÇOCUK- Tamam ihihihihihi

BABA- (Ekranı kaydır. Whatsapp. Ooo iki mesaj gelmiş Ömer’den. Okuyalım… Cevap: Hahaha olm senden de bu beklenird…)

ÇOCUK- BabaaaaAAA

BABA- Efendim?!!!

ÇOCUK- Benimle ilgilen

BABA- Bi dakka oğlum bi işi var babanın, mesaj yazıyorum Ömer abiye. Bekle iki dakika cık cık cık… Tamam hadi oynayalım. Nerde Örümcek Adam?

ÇOCUK- Sıkıldım ben ondan. Başka bir şey oynayalım.

BABA- Haydaa. Ne çabuk sıkıldın, daha yeni başlamıştık? Ne oynayalım?

ÇOCUK- Telefonla oynicam ben

BABA- Aaa hayır hayatım, olmaz, bugün yeterince oynadın.

ÇOCUK- Ama telefonla oynicaaam

BABA- Oğlum hayır dedim ya? Telefonla oynamak yok (Dink Dink) Bi dakka oğlum Ömer abin cevap yazmış, önemli…Hehehehe

Hehehehe…

Hehehe…

Heh heh…

Heh höh…

Öhö 😦

Çocuk görür.

Çocuk yapar.

Daha az telefon.

Daha çok baba.

Reklamlar

2 thoughts on “AKILLI TELEFON – AKILSIZ BABA

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s